Wednesday, March 2, 2011

What should I do?

Hi all,

Mood aku hari ni agak unpredictable. Actually aku risau dengan anak aku, Aiman. Dia tak nak makan dan aku tak tau kenapa. Dah 2 hari dia xde selera nak makan. Hmmm... Selalunya dia xpernah menghadapi masalah untuk makan. Apa je yang dihidangkan dia akan makan. But this few days, dia xmahu makan. Nasib baik dia still nak minum susu. Even though dia dah nak masuk 4yrs, dia masih kuat minum susu. Sehari dia akan minum 5 ke 6 kali susu. Maybe sebab dia lapar dan nak ganti nasi yang dia xnak makan tu. Bersyukur jugak aku rasa sebab at least badan dia still ada nutrien yang cukup.

Untuk pengetahuan korang, since aiman 3month, dia dah start minum susu formula Anmum. Dia ada juga BF tapi only on the weekend sebab aku duduk hostel. Sekarang Aiman still minum Anmum Essential. Pernah aku cuba tukar susu, tapi dia xnak. Dia cakap susu tu manis. Macam-macam la Aiman ni.

Tadi aku buatkan Aiman oatmeal dan Koko krunch. Dia makan sikit je. Selalu tu oatmeal habis dia makan. What should I do? Aku tak mahu dia kurang makan.

0 comments:

Post a Comment

ShareThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...