Wednesday, June 8, 2011

Nursing Pad

Bismillahirrahmanirrahim....


Sebelum aku story panjang lebar berkaitan topik di atas, aku nak mengucapkan tahniah buat kawan aku, Azman Ramli kerana telah menjadi ayah pada pukul 6.23am pagi tadi.


Ok..Berkaitan dengan topik di atas, korang pernah tak mengalami masalah susu menitis semasa BF baby korang? Yelah 1 breast je yang kite guna untuk BF kan? So sebelah lagi selalunya kan keluar bile susu kita datang. Macam aku yang susu banyak nih memang kena pakai breast pad. Kalau tak, memang basahlah baju aku. Aku dah try macam-macam jenis breast pad. Daripada yang washable sehinggalah disposable. Washable memangla agak murah dan menjimatkan tapi, tak practikal untuk aku. Susu aku banyak so masih tak dapat menampung lebihan susu yang keluar. Aku pun tukarlah kepada disposable. Jenama yang aku pernah cuba pureen, anakku, bumble bee dan Babe. Yang aku sangat puas hati adalah jenama BABE.



Jenama Babe sangatlah bagus. Korang takkan kebaahan punya. Aku memang dari dulu pakai yang tu sampailah sekarang. Harganya pun taklah mahal sangat. RM28.90 untuk 40kpg dan RM48.90 untuk 84kpg.


Korang kalau buntu nak cari brand ape, ni je yang aku suggestkan. Tapi jenama lain-lain yang mahal-mahal tu aku tak pernah try. Buat ape nak try lagi kalau aku dah jupa yang terbaik dan harga berpatutan,betul tak? Oklay...sampai di sini dulu.

0 comments:

Post a Comment

ShareThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...